Retirs

"Quan fem retir deixem a un costat tot tipus d’activitats que ens distreuen i accentuem una determinada pràctica espiritual. Hi ha tres tipus de retir: físic, verbal i mental.

Efectuem un retir físic quan amb una motivació pura ens recollim en solitud i abandonem les activitats orientades cap a l’exterior o que manquen de sentit; realitzem un retir verbal quan amb una motivació espiritual ens abstenim de converses vanes i mantenim silenci durant un temps determinat; i fem un retir mental quan evitem les distraccions i les pertorbacions mentals més fortes, com l' enganxament, l’odi, la gelosia i l’aferrament propi."  Gueshe Kelsang Gyatso

 


GURU YOGA

1 al 6 de gener 2009

El mètode més poderós i ràpid per a rebre les benediccions de tots els Budes és el Yoga del Guru i amb l'oferiment del mandala podem acumular inconmensurables mèrits. En aquest retir tindrem una preciosa oportunitat de concentrar-nos en aquest mètode durant sis dies amb la guia de guen Kelsang Rabjor, mestre resident del centre.

més informació

                                        Centre Busta Kadampa Mahakaruna
Membre de la Nova Tradició Kadampa, la Unió Internacional de Budisme Kadampa
                                 Déu i Mata, 125 - 08029 - BARCELONA 
             Telèfon-Fax 93 495 08 51 / e-mail: info@meditacionEnBarcelona.org

                          Lloc  web i continguts © Centre Budista Kadampa Mahakaruna 2008. Tots els drets reservats.
Totes les citacions dels llibres de Geshe Kelsang Gyatso © Geshe Kelsang Gyatso and New Kadampa Tradition. Tots els drets reservats.