Cap de setmana de relaxació, aprèn a meditar

Curs de meditació - un cap de setmana diferent, KMC Mahakaruna, Montserrat

Cap de setmana de relaxació, aprèn a meditar.Tómate una fin de semana de descanso y dedícalo para aprender las técnicas de meditación que te permitirán mantenerte alegre y feliz en la vida diaria.

Lloc

KMC Mahakaruna. Masía Ca l'Esteve, parcela 129 bis, 08053, Sant Salvador de Guardiola


 

Horaris

Dissabte 21 de maig
1ª sessió: 11:30-13:00h   
            dinar
2ª sessió: 17:00-18:30h   
Diumenge 22  de maig
Meditació 10:00-11:00h   
3ª sessió: 12:30-14:00h   
            dinar

Preus

Amb allotjament i amb menjar
Sense
allotjament amb menjar
Sense allotjament
sense menjar
68€ 56€ 48€
Tots els beneficis d'aquesta activitat es destinaran al projecte internacional de temples dedicat a promocionar la pau al món

El dipòsit (no reemborsable) per reservar és 20€.

Places molt limitades, fes la teva reserva al més aviat possible.  Inscripció prèvia necessària.

Informació i reserves

  93 495 08 51

 

 

Inscripción online

 

Com arribar

Des de Barcelona, sortint per la Diagonal, seguir les indicacions cap a l'autovia A-2 direcció Lleida, al voltant del Bruc, agafar la sortida 570 (Montserrat-Manresa), després de passar per l'hotel del Bruc seguir direcció Manresa. Finalment girar en l 'Entrada B i seguir les indicacions cap a la Masia Ca l'Esteve. 

Des de Barcelona sortint per l'autovia del Vallès C-58 o els túnels de Vallvidrera (peatge), pels voltants de Terrassa continuar per la carretera de Manresa C-58 i seguir-la fins a la sortida de Marganell, un cop passat Marganell a uns 6 km trobaràs enfront la carretera BP 1101 girar a l'esquerra , seguir fins l'Entrada B. La masia Ca l'Esteve està a 1Km, seguir les indicacions. En cas de seguir les per l'autopista de peatge C-16, agafar la sortida de Sant Vicenç, després del peatge s'ha de prendre la carretera direcció Barcelona a uns 2Km hi ha la sortida cap a Marganell.

Mapa de Google

Presentacion del KMC Barcelona


castellano

  Activitats


Email: *
Nombre:
Apellido:

                                        Centre de Meditació Kadampa Mahakaruna
Membre de la Nova Tradició Kadampa, la Unió Internacional de Budisme Kadampa
                                 Déu i Mata, 125 - 08029 - BARCELONA 
             Telèfon-Fax 93 495 08 51 / e-mail: info@meditacionEnBarcelona.org

                          Lloc  web i continguts © Centre Budista Kadampa Mahakaruna 2008. Tots els drets reservats.
Totes les citacions dels llibres de Geshe Kelsang Gyatso © Geshe Kelsang Gyatso and New Kadampa Tradition. Tots els drets reservats.