Un dia diferent

Ara pots fer que cada tarda es converteixi en unes vacances. Fins i tot si només disposes de 30 minuts podràs trobar un espai de pau molt significatiu en la teva ment. 

Els dimarts, dimecres i dijous comença amb una sessió de meditació guiada en la qual en només 30 minuts aprendràs a relaxar-te i controlar els teus pensaments. 

Després, si vols, pots esperar mentre prens un te o cafè explorant els llibres de meditació de la nostra petita però valuosa biblioteca, gaudint de la lectura, la companyia d'amics especials o simplement d'una estona de descans i contemplació a la sala de meditació . I poc després pots afegir-te a una classe de meditació o provar el nostre programa d'estudis estructurat.
Els dilluns t'oferim una classe de meditació senzilla d'1 h de durada.

 

Meditacións i tertulia amb te
dimecres, 10:00-11:00h (a partir del 14 de set)

Com solucionar els nostres problemes humans. Aprèn a protegir-te de l'empipament i l'estrès en la vida diària i resol els teus dubtes en la tertúlia mentre prens un te amb la mestra budista Núria Baures.

 

Preu per sessió: 6€ *
Gratuït amb targetes kadampa

 

 

Aprèn a meditar en 30 min
dimarts, dimecres i dijous, 18:30-19:00h

- Acaba amb l'estrès,
- Gaudeix del sabor de la pau interior i
- Supera't millorant la teva concentració cada dia

En només 30 minuts.

A cada sessió s'explicarà i guiarà una meditació senzilla amb la que podràs superar-te millorant la teva concentració i altres bones qualitats a la vegada que gaudeixes de la relaxació i la pau interior.

Preu per sessió: 4€ *
Gratuït amb targetes kadampa

 

 

Meditacions per a una vida feliç
dilluns, 18.30-19.30h

Aquestes classes estan basades en el llibre Vuit passos cap a la felicitat. En elles s'ensenyen mètodes per controlar la ment i augmentar la pau interior. D'aquesta manera aprendràs a ser feliç i a fer feliços als altres. Les classes consisteixen en una meditació guiada, ensenyaments i preguntes i respostes. Amb la mestra kadampa Gabby Palomé

Preu per sessió: 6€ *
Gratuït amb targetes kadampa

 

 

Aprende a meditar los miercoles a las 20:00h Budisme modern
dimecres, 20.00-21.30h

Les classes estan basades en el llibre Budismo Moderno del ven. Gueshe Kelsang Gyatso .
S'ensenyen mètodes per controlar la ment i així augmentar la pau interior. D'aquesta manera aprendràs a ser feliç i a fer feliços als altres.
Amb el mestre resident guen Kelsang Rabjor .

Preu per sessió: 7.5€ *
Gratuït amb targetes kadampa
Més informació

 

 

Programa d'estudis budistes,
dimarts i dijous, 20.00-21.30h

L'objectiu d'aquest programa és oferir una presentació sistemàtica de temes específics del budisme mahayana perquè els practicants aprofundeixin en el seu coneixement i experiència del budisme. 

En aquest cas estudiarem el llibre Compasión universal. Pots assistir a dues classes de prova sense cap compromís.
Més informació .

Centre de Meditació Kadampa Mahakaruna
Membre de la Nova Tradició Kadampa, la Unió Internacional de Budisme Kadampa
Déu i Mata, 125 - 08029 - BARCELONA 
Telèfon 93 495 08 51 / e-mail: info@meditacionEnBarcelona.org

Lloc  web i continguts © Centre Budista Kadampa Mahakaruna 2008. Tots els drets reservats.
Totes les citacions dels llibres de Geshe Kelsang Gyatso © Geshe Kelsang Gyatso and New Kadampa Tradition. Tots els drets reservats.