Classes de meditació a Rubí

Divendres 21:00h

Lloc: Centre de Yoga Dharmayoga
c/ Eduard Fontseré 19,Can Oriol, Rubí

Les classes d’aquest programa estan dissenyades per oferir una introducció pràctica a la meditació i pensament budistes, així com per deixar un espai per a la reflexió sobre aspectes bàsics de la vida. Inclouen meditacions guiades i consells espirituals pràctics per reduir l'estrès i resoldre problemes.

Estan obertes a tots, budistes i no budistes, no comporten cap compromís per la teva banda i pots integrar-t’hi en qualsevol moment.

Kelsang Lochani

        Classes amb
      Kelsang Lochani

Cursos Dates: Gener 2009
Harmonia a la teva vida 9 gen - 16 gen - 23 gen        (3 sessions)


Preu: 20€ curs complert
           7,5€/sessió                
membres col·laboradors gratis*

*Quota membres col·laboradors: 27€ / mes (inclou entrada a tots els PGs a Barcelona i a les branques, a mes de descomptes en cursos especials).

                                        Centre Budista Kadampa Mahakaruna
Membre de la Nova Tradició Kadampa, la Unió Internacional de Budisme Kadampa
                                 Déu i Mata, 125 - 08029 - BARCELONA 
             Telèfon-Fax 93 495 08 51 / e-mail: info@meditacionEnBarcelona.org

                          Lloc  web i continguts © Centre Budista Kadampa Mahakaruna 2008. Tots els drets reservats.
Totes les citacions dels llibres de Geshe Kelsang Gyatso © Geshe Kelsang Gyatso and New Kadampa Tradition. Tots els drets reservats.